Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.05.2013 01:52 - ХАЙДЕ СЕГА И ВИЕ - ЧУПКАТА!
Автор: kmetova Категория: Политика   
Прочетен: 2362 Коментари: 0 Гласове:
6

Последна промяна: 28.06.2013 00:29

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Тия дни родните политици имат работа. Щъкат насам - натам, мътят нещо, не им стигал един глас за кворум, пък им го дал Сидеров и такива ми ти работи. В тая суетня  и аз взех да се подготвям. Отидох до книжарницата и си купих един картон цял формат 70/100 см. Купих си четка и боички. Прибрах се в къщи, разстлах картона на масата, взех четката и боичките и с големи цветни букви написах върху картона едно изречение. Сложих и удивителна накрая. Съвсем заприлича на хубав шарен плакат. И дакато боята съхне се заслушах в новините. Новоизбраните министри току-що се заклеха с ръка на сърцето, в своите помисли и действия да се ръководят единствено от моя интерес и от спазването на закона. Тържествено и приятно за ухото. След няколко минути пак в същите новини съобщиха, че докато министрите се кълнат в сградата на Народното събрание, на улицата се събират протестиращи. И аз бях подготвена - навих плакатчето на роло, сложих го под мищницата и тръгнах да се присъединя към протеста. Вървях и си мислех: ей сега ще ме пресрещне някой репортер, ще ми навре микрофон в лицето и ще ме попита ще протестирам ли, за какво ще протестирам и разни други репортерски въпроси. Еми ще отговоря: протестирам за да се махат веднага ония там!!! Тия са като ония и пр. После си казвам на ум: това малко ми прилича на прекален светец и Богу не е драг,. Дали пък да не почакам няколко дни, или няколко седмици колкото да добия бегло впечатление какви са тия дето се кълнат там горе, съвсем ли приличат на ония, поне някое и друго име да запомня. Докато си мислех тия неща се оказа, че съм направила обратен завой и съм се върнала в къщи.
Ако попитате за плакатчето ще ви кажа: сложих го на подходящо място - до входната врата за да ми е под ръка когато ми потрябва като тръгна на протест.   Ще ви кажа и какво пише с големи цветни букви и с удивителна накрая. Пише: ХАЙДЕ СЕГА И ВИЕ - ЧУПКАТА!  Те си знаят кои са.
Както казах по-горе подготвила съм се и ще знам какво да отговоря ако ме питат защо протестирам.

Снежана Кметова



Тагове:   два,   ТРИ,   раз,


Гласувай:
6



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: kmetova
Категория: Политика
Прочетен: 44589
Постинги: 11
Коментари: 48
Гласове: 175
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930